Ο Ηρακλής, η Givova, η Hummel και το 80.11.17

Όσοι είδαμε την αναμέτρηση του Ηρακλή με την Κέρκυρα την προηγούμενη αγωνιστική της Φούτμπολ Λιγκ, (εμείς ειδικά οι συλλέκτες ποδοσφαιρικών εμφανίσεων) παρατηρήσαμε το εξής.
Η Givova είναι χορηγός αθλητικού ιματισμού φέτος της ομάδας της Θεσσαλονίκης. Και ενώ σε αυτό το ματς οι "Κυανόλευκοι" θα φορούσαν τις νέες φανέλες που θα τους έφτιαχνε η Ιταλική εταιρία, είδαμε στους ώμους τα "χαρακτηριστικά" άλλης εταιρίας, δηλαδή της Hummel, και στα σημεία που αναγράφεται το όνομα της εταιρίας, είχε αναγραφεί το 80.11.17. Δηλαδή τρεις χρονιές, το 1980, το 2011 και το 2017 στις οποίες ο Ηρακλής υποβιβάστηκε "στα χαρτιά" κρατώντας έτσι ένα μοναδικό ρεκόρ, καθώς δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ για αγωνιστικούς λόγους. Τί έγινε όμως;
Την τελευταία στιγμή ματαιώθηκε ο σχεδιασμός για προμήθεια από τη συγκεκριμένη εταιρεία ενός σχεδίου, το οποίο θα περιλαμβάνει την κλασική ριγέ φανέλα, στην οποία το μπλε θα είναι το παραδοσιακό μπλε και όχι το σιέλ, που είχε προμηθεύσει την ομάδα η Givova στην αρχή της περιόδου και, μάλιστα, η ρίγα θα είναι η, επίσης κλασική και παραδοσιακή, λεπτή.
Μάλιστα είχε περάσει ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος, μπήκαμε στον δεύτερο και η Ιταλική εταιρεία δεν μπόρεσε ποτέ να ικανοποιήσει το αίτημα του "Κυανόλευκου" ποδοσφαιρικού τμήματος για μία βασική εμφάνιση, η οποία θα παραπέμπει πραγματικά σε Ηρακλή.
Έτσι, στην Μίκρα αποφάσισαν να κινηθούν δραστικά, επέλεξαν μια φανέλα της εταιρίας από την Δανία, Hummel, το οποίο εξέφραζε οπτικά αυτό, το οποίο αναζητούσαν και έσπευσαν να το προμηθευθούν. Μάλιστα, προκειμένου να μην υπάρχει δυσαρμονία ως προς το γεγονός ότι η προμηθεύτρια εταιρεία αθλητικής ένδυσης είναι η Givova, επέλεξαν να καλύψουν τα δύο σημεία της συγκεκριμένης εμφάνισης (σε φανέλα και σορτσάκι) με το εμβληματικό μήνυμα "80.11.17".
Νίκος Νικολάου