Πρωτιά εσόδων για Μπάγερν

Η Μπάγερν Μονάχου είναι στην κορυφή της λίστας με τα περισσότερα έσοδα στην Ευρώπη από την χορηγία της φανέλας της που φτάνει τα 18 εκατομμύρια ευρώ. Σε σχετική έκθεση της ιταλικής εταιρείας συμβούλων Stage Up, τα αποτελέσματα της οποίας γνωστοποιήθηκαν στο πρακτορείο Reuters αποδείχτηκε πως οι χορηγίες στη φανέλα σημείωσαν φέτος πτώση 2.6% και ανέρχονται στα 365 εκατομμύρια ευρώ. Πάντως, η Μπάγερν Μονάχου έχει φέτος τα υψηλότερα έσοδα από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή ομάδα και φτάνουν τα 18 εκατομμύρια ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι πως τα έσοδα των συλλόγων της Μπουντεσλίγκα από τις χορηγίες στη φανέλα έχουν σημειώσει αύξηση 4.9% σε σχέση με πέρσι.

ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΕ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΦΑΝΕΛΑΣ ΤΗ ΣΕΖΟΝ 2009-10
1. Μπάγερν Μονάχου, (Bundesliga), Χορηγός: T-Mobile, έσοδα: 18 εκατ. ευρώ
2. Μάντσεστερ Γ., (Premier League), Χορηγός: AIG, έσοδα: 15.7 εκατ. ευρώ
3. Ρεάλ Μαδρίτης, (Primera Division), Χορηγός: BWin, έσοδα: 15 εκατ. ευρώ
4. Τσέλσι, (Premier League), Χορηγός: Samsung, έσοδα: 14 εκατ. ευρώ
5. Ντόρτμουντ (Bundesliga), Χορηγός: Evonik, έσοδα: 12 εκατ. ευρώ
6. Σάλκε, (Bundesliga), Χορηγός: Gazprom, έσοδα: 12 εκατ. ευρώ
7. Τότεναμ, (Premier League), Χορηγός: Mansion.com, έσοδα: 12 εκατ. ευρώ
8. Γιουβέντους, (Serie A), Χορηγός: New Holland, έσοδα: 11 εκατ. ευρώ
9. Μίλαν, (Serie A), Χορηγός: BWin, έσοδα: 10 εκατ. ευρώ
10. Ίντερ, (Serie A), Χορηγός: Pirelli, έσοδα: 9 εκατ. ευρώ

ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΙΑ ΦΑΝΕΛΑΣ ΑΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (σε εκατ. ευρώ)
1. Bundesliga, Σεζόν 2008-09: 5.97, Σεζόν 2009/10: 6.26, Τάση (ποσοστό %): 4.9
2. Premier League, Σεζόν 2008-09: 5.33, Σεζόν 2009/10: 4.81, Τάση (ποσοστό %): -9.8
3. Serie A, Σεζόν 2008-09: 3.62, Σεζόν 2009/10: 3.52, Τάση (ποσοστό %): -2.8
4. Primera Division, Σεζόν 2008-09: 2.50, Σεζόν 2009/10: 2.64, Τάση (ποσοστό %): 5.6
5. Ligue 1, Σεζόν 2008-09: 2.46, Σεζόν 2009/10: 2.19, Τάση (ποσοστό %): -11.0
gazzetta.gr